Vendégkönyv / Guestbook

2010. május 2., vasárnap

Esküvői szett





Kedves ismerősöm keresztlánya férjhez megy.
Erre a jeles napra kérte ezt a szettet.
Ragaszkodott a menyasszony a fehérhez
-(mert a fehér jelentése ebben az esetben a valóság)-
pedig én szerettem volna Alabaster AB 2x swarit használni.
Így maradt a sima Alabaster és a kristály, vagyis a Moonlight.
Fantasztikusan tud csillogni!
Remélem tetszeni fog neki, és nagyon boldog lesz.
(sajnos a képek nem lettek jók)
A Virginia bogyó itt is visszaköszön.

Közben történt egy kis változtatás, a fülbevaló nem állt jól,

és a medál közepe is megváltozott.
Mindkettő Virginia bogyó lett.
Mit mondjak....sokkal szebb lett!
Sajna nem tudtam már fotózni.
De kértem képet, ha megjön, mutatom.



6 megjegyzés:

Niro írta...

Nagyon szép, tetszik!

Hobbi-Tünde írta...

Szerintem biztosan tetszeni fog! Nagyon szép, elegáns szett!

LUCY írta...

Un trabajo, muy fino y elegante, saludos

Ági mama írta...

Nekem nagyon tetszik!!!

ekszerlada írta...

Jaj de gyönyörű Ági!Nem is kell ennél szebb egy esküvőre.)

Mili írta...

Csodálatos lett Ági!
Imádom